دانلود مجموعه مبلمان بیمارستان اتوکد

فروشگاه پروژه - دانلود مجموعه مبلمان بیمارستان اتوکد

RSS feed.

  • فروشگاه پروژه - دانلود مجموعه مبلمان بیمارستان اتوکد

    مجموعه ی کاملی از مبلمان اتوکد بیمارستان در اختیار استفاده کنندگان عزیز قرار گرفته.
    به تفکیک عملکرد ها.ادامه ی عکس های فایل در فایل دمو قابل مشاهده است.


    تگ ها: معماری شهرسازی عمران نقشه برداری

    توضیحات دمو: عکس هایی از این مجموعه
    حجم دمو:1 مگابایت
    دانلود دمو

    نام: mahsa
    ایمیل: mahsakarimkhani30@gmail.com
    مدرک تحصیلی: فوق لیسانس
    نام دانشگاه: هنر و معماری پارس
    رشته: طراحی شهری
    جنسیت: زن
    تخصص: معماری،شهرسازی
    تاریخ تولد: 1374/08/06
    رزومه:

    پروژه های دیگر کاربر


    مشاهده ی همه ی پروژه ها

    نام فایل توضیحات اندازه
    مبلمان بیمارستان.rar مجموعه ی کاملی از مبلمان اتوکد بیمارستان.به تفکیک عملکرد ها.ادامه ی عکس های فایل در فایل دمو قابل مشاهده است. 654 کیلوبایت

    حجم فایل های پروژه: 654 کیلوبایت
    نوع فایل:-
    سطح پروژه:تاییدیه دانشگاهی
    نوع پروژه:-


    تخصص های لازم: معماری شهرسازی عمران نقشه برداری

دانلود سریال موچین را با لینک مستقیم از کافه فیلم

یکی از سرگرمی های ایرانیان تماشای فیلم و سریال ایرانی است. چند سالی است که بخش شبکه خانگی فعال شده است و فیلم ها و سریال های متنوعی را تولید می کند که با همراهی و استقبال خوب مردم رو به رو شده است. در این بین سایت های دانلود فیلم و سریال نقش ویژه ای برای اطلاع رسانی و فروش این فیلم ها و سریال ها برای کاربران ایفا می کنند. یکی از بهترین سایت های دانلود فیلم و دانلود سریال ایرانی سایت کافه فیلم می باشد.این سایت با انتشار جدید ترین اخبار از فیلم ها و سریال ها و همچنین نقد های عالی در مورد جدیدترین فیلم ها کمک زیادی به کاربران برای انتخاب فیلم متناسب با سلیقه خود جهت دانلود فیلم و سریال می کند.

سایت cafefilm  به محض اینکه فیلم جدیدی وارد عرضه نمایش خانگی شد آن را بررای کاربران عزیز جهت دانلود قرار می دهد.

از جدید ترین فیلم ها و سریال هایی که وارد عرضه نمایش خانگی شده می توان به فیلم های زیر اشاره کرد.

دانلود سریال موچین

سریال موچین به کارگردانی حسن تبریزی و تهیه کنندگی میثم آهنگری در ژانری کمدی در سایت کافه فیلم هم اکنون قابل دانلود می باشد. 22 آذر سال 98 تولید ان استارت خورد.

l3cg_h4.jpg

 

از بازیگران معرف این سریال جذاب علی صادقی، حمید لولایی، مرجانه گلچین، شهره لرستانی، زهرا جهرمی، امیر نوری می باشند. این بازیگران خاطرات سریال های جذاب ماه رمضان هر سال را برای ما زنده می کنند و مشخص است که این سریال یکی از دیدنی ترین سریال های جدید می باشد.

هم اکنون می توانید سریال موچین را با لینک مستقیم از کافه فیلم دانلود کنید.

https://cafefilms.ir/series/tweezers-series

 

مسافر تنها

کتاب مسافر تنها

مسافر تنها، کتابی است به قلم رمان‌نویس و شاعر آمریکایی، جک کرواک؛ او در این اثر خود با زبانی شاعرانه شرح زندگی در جاده و سفرهایش را در آمریکا، مکزیک و مراکش گردآورده است. کرواک نخستین گاوبازی عمرش را درحالی‌که بر موتور قطار ایستاده و قطار به‌سرعت از زمین‌های پوشیده از کاکتوس می‌گذرد، می‌بیند؛ خود را با نبض زندگی شبانه در نیویورک هماهنگ می‌کند؛ در قله‌های سفید از برف شمال غرب آمریکا دفن می‌شود؛

بر سقف خانه‌ای روشن و گرم از طلایی آفتاب در طنجه‌ی مراکش می‌لمد و شیفته‌ی تپه‌ی مونمارتر پاریس و کلیسای سفید و زیبای سکره‌کر می‌شود؛ جک کرواک با شرح تمام تجربیاتش به ما نشان می‌دهد که زندگی انسان‌ها بر این کره‌ی خاکی بی‌نهایت متنوع است. سفرهای کرواک هم‌چنین نشان‌دهنده‌ی فلسفه‌ی او در زندگی است؛ او برای ارضای روح سرزنده و ماجراجویش قدم در جاده نهاده است.

«شب‌های زیادی را به فکر کردن درباره‌ی ستاره‌ها گذراندم و حال به این می‌اندیشم که ستاره‌ها کلمه‌اند و تمام جهان‌های نا شمردنی کهکشان راه شیری کلمه‌اند و همین جهان هم کلمه است؛ و فهمیدم که مهم نیست کجا باشم؛ در اتاقی کوچک مملو از افکار گوناگون یا میان این دنیای بینهایت کوه‌ها و ستاره‌ها، تمام آن اتاق و این ستاره و کوه‌ها در ذهن من جا می‌گیرند.»

شاید یک یا دو فصل طول بکشد تا تماماً جذب کتاب شوید. جک کرواک که بنا می‌کند به گفتن از قطارها، به‌وضوح می‌توانید علاقه‌ی او نسبت به قطارها را حس کنید و عشق او آن‌قدر ملموس و شدید است که مخاطب را به کتاب سنجاق می‌کند.

کرواک در این اثر خود مجموعه‌ای از داستان‌هایش را در طول سفرهایش به آمریکا، مکزیک، مراکش، پاریس و لندن آورده است. با مطالعه‌ی قسمتی که کرواک از تجربیاتش در اروپا می‌گوید، شاید گمان کنید که کار او را بتوان با آثار هنری میلر و جورج اورول مقایسه کرد؛ اما تجربیات کرواک، سفرهایش، تمام کلیساها و نقاشی‌هایی که شیفته‌ی آن‌ها است، به‌مراتب عرفانی‌تر هستند.

«پاریس به‌سان بانویی است اما لندن مردی است مستقل که در میخانه‌ای ایستاده پیپش را چاق می‌کند.»

کرواک یکی از بخش‌های کتاب را به شرح دورانی اختصاص می‌دهد که می‌بایست به‌عنوان دیدبان آتش بالای برجکی دیدبانی می‌داد و مطمئن می‌شد زمینی در آتش نمی‌سوزد. بازخوانی چنین تجربه‌ای حتماً جالب است. نویسنده در کتاب مسافر تنها از شیوه‌ی جریان سیال ذهن استفاده کرده است؛ پس اگر فیلم «در جاده» را پسندیدید، این کتاب هم راضی‌تان خواهد کرد.

قسمت‌های زیادی از کتاب ممکن است تکراری باشند؛ نویسنده شاید در بخش‌هایی پرگویی کرده باشد اما «مسافر تنها» بازهم پنجره‌ی کوچکی است به روی داستانی که پشت داستان‌ها است و از همین رو مطالعه‌اش خالی از لطف نیست. برگردان فارسی کتاب «مسافر تنها» اثر جک کرواک به قلم سلماز بهگام و از انتشارات ورا روانه‌ی بازار شده است.

مشاهده کتاب : https://www.cavack.com/Item/37179

مزایای تحصیل در اسپانیا و فنلاند

مزایای تحصیل در اسپانیا و فنلاند

در این روزها حسابی بازار مهاجرت تحصیلی داغ است و افراد بسیاری برای تحصیل در خارج از کشور اقدام به دریافت ویزا و پذیرش دانشگاهی می کنند.

در واقع تحصیل در کشوری زیبا با دانشگاه هایی معتبر به خواست بسیاری از افراد تبدیل شده است، به خصوص تحصیل در کشورهای اروپایی که از نظر علمی شرایط ایده آلی دارند، طرفداران بسیاری پیدا کرده تا جایی که برخی از افراد برای مهاجرت تحصیلی و تحصیل در کشورهایی چون فنلاند و اسپانیا هزینه و زمان بسیاری صرف می کنند. اما علت این میزان از تلاش جهت تحصیل در فنلاند و تحصیل در اسپانیا چیست؟

باید بگوییم این کشورها برای دانشجویان شرایط ویژه ای دارند که سبب شده افراد بسیاری به سوی آنها راهی شوند و مسیر تحصیلی خود را ادامه دهند. در این گزارش می خواهیم در خصوص شرایط تحصیلی در این دو کشور برایتان بگوییم. با ما در ادامه این گزارش همراه باشید.

تحصیل در فنلاند

تحصیل در مقطع کارشناسی در کشور فنلاند 3 ساله است که در برخی موارد با توجه به نوع دانشگاه و شرایط رشته، تغییر می کند. همچنین دانشجویان دوره کارشناسی ارشد نیز 2 سال برای دوره تحصیل خود زمان دارند. هر چند باید بگوییم مقطع کارشناسی ارشد با توجه به پیوسته یا ناپیوسته بودن، زمان گوناگونی دارد اما عموما همان دو سال زمان می برد.

از سویی دیگر دانشحویان دکتری نیز دو سال خود را بابت گذراندن واحدهای درسی و همچنین تدوین پایان نامه طی می کنند تا در نهایت بتوانند مدرک دکتری خود را دریافت نمایند.

هزینه تحصیل در فنلاند

جالب است بدانید تا پیش از سال 2015 تحصیل در تمامی رشته ها در کلیه دانشگاه های فنلاند به صورت کاملا رایگان بود اما از اوایل سال 2016 برخی از دانشگاه ها شهریه دریافت می کنند.

البته باید تاکید کنیم که موارد گفته شده در خصوص هزینه تحصیل در فنلاند، تنها در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد است و تحصیل در مقطع دکتری کشور فنلاند همچون گذشته رایگان است و دانشجویان می توانند بدون پرداخت شهریه در معتبرترین دانشگاه های دنیا به تحصیل بپردازند.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص تحصیل در فنلاند، می توانید از موسسه دانش گستر کوه نور کمک بگیرید و ضمن دریافت مشاوره از کارشناسان مجرب، روند دریافت ویزای تحصیلی خود را به راحتی طی نمایید.

مدارک مورد نیاز جهت دریافت ویزای تحصیلی فنلاند

جهت دریافت ویزای کشور فنلاند، باید مدارک زیر را تهیه نمایید:

  • ارائه مدرک پذیرش از دانشگاه فنلاند به همراه دو نسخه کپی
  • ارائه مدرک زبان معتبر به همراه دو نسخه کپی
  • ارائه اصل پاسپورت به همراه دو نسخه کپی
  • ارائه اصل شناسنامه به همراه دو نسخه کپی
  • ارائه مدرک تمکن مالی به مبلغ حداقل 10 هزار یورو به همراه دو نسخه کپی
  • ارائه عکس پاسپورتی رنگی
  • ارائه مدارک تحصیلی
  • ارائه گواهی بیمه به مدت یک سال و اعتبار 30 هزار یورو
  • ارائه رزومه علمی

بورسیه های تحصیلی فنلاند

یکی از مهمترین دلایلی که افراد بسیاری به سوی تحصیل در فنلاند جذب می شوند این است که این کشور بورسیه های تحصیلی متنوعی ارائه می کند که می تواند هزینه تحصیل آنها را به صفر برساند و سبب شود حتی هزینه زندگی در فنلاند نیز توسط دولت این کشور تامین گردد.

در صورتی که می خواهید اطلاعات بیشتری در خصوص بورسیه های تحصیلی فنلاند به دست آورید، بهتر است به موسسه دانش گستر کوه نور مراجعه کرده و اطلاعات تکمیلی را از آنها دریافت نمایید.

تحصیل در اسپانیا

تحصیل در اسپانیا نیز طرفداران بسیاری دارد و علت آن نیز هزینه های بسیار اندک، اعتبار دانشگاه های اسپانیا و ارزش مدرکی است که این دانشگاه ها ارائه می کنند. در واقع افراد با ارائه مدرک دانشگاه های اسپانیا می توانند در سراسر اروپا کار پیدا کرده و درآمد داشته باشند. 

جالب است بدانید رتبه تمامی دانشگاه های اسپانیا زیر 400 است و همگی آن ها  دارای سیستم آموزشی مدرن و امکانات منحصر به فرد هستند که سبب تمایل دانشجویان به تحصیل در این دانشگاه ها شده است.

برای ادامه مطلب به لینک زیر مراجعه کنید:

https://www.kojaro.com/2019/11/10/178913/education-spain-finland/

 

 

دانلود رایگان پاورپوینت Access Point و شبکه های بی سیم

پاورپوینت Access Point و شبکه های بی سیم

RSS feed.

  • پاورپوینت Access Point و شبکه های بی سیم

    امروز: دوشنبه 5 اسفند 1398

    • فروشگاه ساز رایگان فایل ، همکاری در فروش فایل | سل یو

    دسته بندی محصولات

    بخش همکاران

    لینک دوستان

    پاورپوینت Access Point و شبکه های بی سیمدسته: کامپیوتر و IT
    بازدید: 1 بار
    فرمت فایل: ppt
    حجم فایل: 66 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 36

    پاورپوینت Access Point و شبکه های بی سیم 36صفحه قالب پاورپوینت قابل ویرایش

    قیمت فایل فقط 33,000 تومان

    خرید

    توضیحات:

    پاورپوینت Access Point  و شبکه های بی سیم 

    36صفحه  قالب پاورپوینت  قابل ویرایش

    پاورپوینت Access Point  و شبکه های بی سیم 

    36صفحه  قالب پاورپوینت  قابل ویرایش

    بخشی ازمتن:

    سخت افزار مورد نیاز به منظور پیکربندی یک شبکه بدون کابل به

     ابعادشبکه مورد نظر بستگی دارد . علیرغم موضوع فوق ، در این

     نوع شبکه ها اغلب و شاید   هم قطعا" به یک access point 

    و یک اینترفیس کارت شبکه  نیاز خواهد بود . در صورتی که قصد 

    ایجاد یک شبکه موقت بین دو کامپیوتر را داشته باشید ، صرفا" 

    به دو کارت شبکه بدون کابل نیاز خواهید داشت 

    فهرست برخی ازمطالب:

    1- تجهیزات و پیکربندی یک شبکه Wireles

     Access Point چیست ؟ 

    یک نمونه دستگاه access point 

    کارت شبکه بدون کابل

    پیکربندی یک شبکه بدون کابل

    قیمت فایل فقط 33,000 تومان

    خرید

    برچسب ها : پاورپوینت Access Point و شبکه های بی سیم