فیلم درخشش

فیلم درخشش

mql_k3.jpg

درخشش یا تلألو (به انگلیسی: The Shining) فیلمی در ژانر ترسناک روانشناسانه محصول آمریکا و بریتانیا به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی استنلی کوبریک است که در سال ???? منتشر شد. فیلم‌نامه این کار را کوبریک و دایان جانسون، رمان‌نویس زاده آمریکا نوشتند. در این فیلم هنرپیشگانی همچون جک نیکلسون، شلی دووال و دنی لوید به ایفای نقش پرداخته‌اند. درخشش تنها فیلم کوبریک در ژانر وحشت محسوب می‌شود. این فیلم بر اساس داستانی به همین نام از استیون کینگ ساخته شد.

استیون کینگ در سال ???? دنباله رمان درخشش را تحت عنوان دکتر اسلیپ نوشت که سرنوشت شخصیت دنی تورنس را دنبال می‌کند. اقتباسی سینمایی این رمان با عنوان دکتر اسلیپ به نویسندگی و کارگردانی مایک فلناگان در سال ???? منتشر شد. در این فیلم، یوان مک‌گرگور در نقش دنی تورنس ظاهر شده‌ است.

داستان فیلم

مرد نویسنده‌ای به همراه همسر و فرزندش در هتلی به عنوان سرایدار اقامت می‌گزیند تا در طول فصل زمستان و در آرامش فضای هتل داستانش را به پایان برد. در طول فصل زمستان به دلیل بارش برف بسیار راه‌های مواصلاتی به هتل بسته شده و به همین دلیل جک تورنس با خانواده خود بعنوان سرایدار در این هتل در طول زمستان استخدام می‌شود. فضای وهم‌آلود و تنهایی در این مکان موجب نوعی روان‌گسیختگی در جک می‌شود و دچار اختلالات روانی و عصبی شده و قصد نابودی همسر و فرزندش می‌کند…

ساختار لوازم استوک اسپورتیج

لوازم استوک اسپورتیج

 از میان اتوموبیل های شاسی بلند خودرو اسپورتیج دارای جاذبه و زیبایی بی نظیری می باشد. خریداران برای تهیه این خودرو باید هزینه تقریبا بالایی را بپردازند و گران قیمت بودن خودرو اسپورتیج باعث شده تا قطعات آن هم قیمت بالایی داشته باشند. حال بسیاری برای تهیه قطعات مورد نیاز خودرو ترجیح می دهند تا لوازم استوک اسپورتیج را خریداری و مورد استفاده قرار دهند.

بررسی لوازم استوک اسپورتیج

 اگر خریداران کمی لوازم استوک اسپورتیج را بررسی کنند خواهند دید که این قطعات بسیار با کیفیت و به صرفه می باشند.

 لوازم استوک اسپورتیج از نظر قیمت در درجه قابل قبولی هستند و می توان گفت خریداران زیادی را به خود جذب کرده اند.

 می توان با قاطعیت گفت که لوازم استوک اسپورتیج به دلیل خوش ساخت بودن و ترکیبات عالی که در تولید آن ها مورد استفاده قرار گرفته اند، تا مدت ها می توانند مورد استفاده قرار بگیرند و حتی کوچکترین مشکلی نیز برای خودرو ایجاد نمی کنند.

 خیلی از افراد ممکن است با شنیدن لوازم استوک تصور کنند که اینگونه محصولات بی کیفیت و بی استفاده هستند اما این به هیچ عنوان درست نیست.

 لوازم استوک اسپورتیج یا هر قطعه استوکی، شاید کیفیت لوازم نو را نداشته باشند اما کارایی و کاربرد برابر با اینگونه قطعات را دارند.

 قطعات نو خودرو اسپورتیج بیشتر وارداتی هستند و همین مسئله باعث می شود تا قیمت آن ها در بازارهای داخلی چند برابر قیمت اصلی باشند. به همین دلیل خریداران اینگونه قطعات هزینه ای بیش از قیمت واقعی کالا را پرداخت می کنند که توجیه اقتصادی ندارد.

 اما لوازم استوک اسپورتیج علاوه بر اینکه توجیه اقتصادی داشته، کاربرد و استحکام بالایی را دارند و تا سال ها صاحب خودرو از هر گونه خرابی یا مشکلی راحت خواهد بود.

کیفیت لوازم استوک اسپورتیج

 مسلما زمانی یک خودرو یا یک محصول به فروش بالایی دست پیدا می کند که از قابلیت و کیفیت بالایی برخوردار باشد.

 در رابطه با خودرو اسپورتیج هم این مسئله صدق می کند، چرا که شرکت های خودرو سازی کره جنوبی بر روی کیفیت محصولات خود بسیار تاکید می کنند.

 بنابراین کیفیت لوازم استوک اسپورتیج هم به مراتب بالا بوده و بهترین کاربرد را برای اتوموبیل خریداران ایجاد می کند.

9yd0_x8.jpg

لوازم استوک خودرو اسپورتیج

 البته افراد در بازار خرید و فروش قطعات استوک می توانند لوازم را با کیفیت های مختلف پیدا کرده و خریداری نمایند. در این حالت افراد می توانند بر اساس بودجه مالی خود تصمیم بگیرند تا کیفیت لوازم استوک اسپورتیج مورد نظر چگونه باشند.

 در واقع برای خرید لوازم استوک اسپورتیج به دلیل وجود کیفیت های مختلف در بازار قیمت های مختلفی نیز وجود دارند و این یک ویژگی عالی برای محصولات استوک به حساب می آید.

 همیشه خریداران لوازم استوک اسپورتیج باید توجه داشته باشند که قبل از خرید در رابطه با محصول مورد نظر مشورت و تحقیق را انجام داده و خیال خود را از هر گونه مشکلی راحت سازند.

 با کیفیت بودن لوازم استوک اسپورتیج باعث می شود تا عمر مفید وسیله نقلیه بالا رفته و کارایی آن افزایش یابد.

قیمت لوازم استوک خودرو اسپورتیج

 در بازار پر تلاطم قطعات خودرو خیلی سخت می شود یک قیمت واحد برای لوازم استوک اسپورتیج پیدا کرد.

 البته دلایل زیادی برای اعمال قیمت بر لوازم استوک وجود دارد، برای مثال لوازم خودرویی که در آلمان ساخته می شوند بسیار گران تر از قطعاتی هستند که در هند تولید شده و وارد کشور می شوند.

 

لوازم استوک خودرو اسپورتیج

 قطعات نو ساخت شرکت کیا نیز به دلیل اینکه کاملا برای خودرو اسپورتیج ساخته شده اند و با توجه به اینکه وارداتی نیز هستند کمی گران می باشند اما خیلی از افراد ترجیح می دهند تا از لوازم با کیفیت استوک استفاده کنند و در هزینه صرفه جویی نمایند.

 لوازم استوک اسپورتیج با داشتن توجیه اقتصادی و کیفیت نزدیک به قطعات نو خودرو باعث شده است تا بسیاری از خریداران ترغیب به خرید اینگونه لوازم شوند.

 افراد با خرید و استفاده از لوازم با کیفیت باعث می شوند تا آلایندگی خودرو کاهش بسیاری پیدا کرده و همچنین سطح ایمنی سرنشینان خودرو بالاتر می رود.

 باید ذکر کرد که بعضی مدل های این خودرو به صورت سفارشی ساخته می شوند برای همین بعضی لوازم اصلی درجه یک برای آن ها در کشور موجود نمی باشند به همین دلیل رانندگان اینگونه خودروها باید از لوازم استوک اسپورتیج استفاده کنند.

سالم بودن لوازم استوک خودرو

 بر لزوم سالم بودن لوازم استوک اسپورتیج باید بارها تاکید شود چرا که تمامی قسمت های خودرو بر یکدیگر تاثیر می گذارند و خراب شدن یک قطعه باعث می شود تا دیگر قسمت های دیگر خودرو نیز ایراد پیدا کنند.

 

لوازم استوک خودرو اسپورتیج

 جدا از این در صورت استفاده از لوازم بی کیفیت و تقلبی برای خودرو ممکن است تا جان سرنشینان و راننده به خطر افتاده و حوادث جبران ناپذیری ایجاد شود.

 به همین دلیل باید خریداران از سالم بودن لوازم استوک اسپورتیج اطمینان پیدا کنند که اینکار از طریق تهیه کردن لوازم با مراجعه به مراکز فروش معتبر ممکن می شود.

 برای خرید لوازم استوک اسپورتیج خریداران باید قبل از خرید، از نظر کارشناسان در خصوص کالا مورد نظر بهره ببرند چرا که این افراد با داشتن سال ها تجربه و اطلاعات کافی می توانند تفاوت میان قطعه سالم با تقلبی را به راحتی متوجه شوند.

 بنابراین افراد با مراجعه به فروشگاه های معتبر دیگر لازم نیست تا نگران کالاهای ناسالم و بی کیفیت باشند چرا که در صورت تهیه محصول تقلبی خریداران می توانند فروشنده را تحت پیگرد قانونی قرار بدهند.

خرید آنلاین لوازم استوک

 با رشد خرید و فروش قطعات در بازار ایران بسیاری از افراد سعی می کنند تا محصولات خود را به صورت آنلاین بفروشند که البته این کار مزایای خوبی برای هر دو طرف در بر دارد.

 در خرید آنلاین لوازم استوک اسپورتیج همیشه باید نماد اعتماد سایت و همچنین تصاویر کالاها را بدقت بررسی نمود و در صورت لزوم افراد می توانند تلفنی یا از طریق ایمیل با فروشنده ارتباط برقرار کرده و سوال خود را مطرح کنند.

 همچنین افراد می توانند برای خرید یا دریافت اطلاعات از قطعات بدنه خودرو سراتو بر روی لوازم بدنه استوک سراتو کلیک کرده و از آخرین اخبار بهره مند شوند.

برای خرید انواع اتصالات ساختمانی باید به چه مواردی توجه داشته باشیم؟

برای خرید انواع اتصالات ساختمانی باید به چه مواردی توجه داشته باشیم؟

 

اگر برای خرید لوله و اتصالات ساختمانی به بازار رفته باشید، حتماً با انواع مختلفی از اتصالات با برندها و جنس های مختلف رو به رو شده اید. همین مسئله امکان دارد شما را دچار سردرگمی بکند. بنابراین بهتر است قبل از خرید اتصالات ساختمانی نکات زیر را در نظر داشته بگیرید و بعد محصول مورد نظر را در اینترنت سرچ کنید و از نمونه محصولات دیدن کنید و بعد تصمیم خود را بگیرید.ما برای این کار فروشگاه اینترنتی چلونگر را به شما پیشنهاد می دهیم.

  • قبل از خرید، با مهندس و لوله کش ساختمانی با تجربه مشورت داشته باشید. یک لوله کش ماهر می تواند به راحتی به شما بگوید که چه نوع اتصالاتی نیاز دارید. انتخاب نوع اتصالات در افزایش کیفیت لوله کشی بسیار تاثیر دارد.
  • هیچ وقت کیفیت را فدای پول نکنید! مخصوصا برای لوله کشی ساختمان! زیرا تعمیرات لوله کشی در ساختمان ها بسیار سخت و طاقت فرسا و پرهزینه می باشد. بنابراین با انتخاب لوله  و اتصالات با کیفیت، تا سال ها خیال خود را از لوله کشی ساختمان راحت کنید.


parp_image1.jpg 

اتصالات برنجی چیست؟

 

برنج از مس و روی تشکیل شده است، در برخی موارد سرب نیز در آن وجود دارد، دارای تنوع بسیار زیادی است، قیمت آن بیشتر از دیگر اتصالات می باشد، اتصالات برنجی در واقع به شکل اتصالات لحیم کاری می باشد اما دارای تفاوت هایی در مقدار فشار وارده و اندازه ی دما می باشند. که اتصالات برنجی از مقاومت بیشتری در  دما و فشار بالا برخوردار می باشد.

 

مقاومت در اتصالات برابر با مقاومت در  لوله های وصل شده است. جهت اتصالات باید از مس فسفردار استفاده شود، اما جهت لوله های فولادی، برنزی، مسی و اتصالات فولادی و برنزی باید از نقره استفاده می شود.

لوله سبز چیست ؟


 

لوله ها جزو جدانشدنی و حیاتی بخش ساختمان و مسکن هستند که از اهمیت زیادی  برخوردار می باشند ، با پیشرفت تکنولوژی نوع لوله ها تغییر کرده و نواقص و عیوب لوله های قدیمی مانند فلزی و پلیکا که اغلب شکنندگی و فرسودگی بود رفع شده اند و نسل جدیدی از لوله ها با نام لوله پروپیلن یا لوله سبز تولید و در بازار عرضه شده است ، این لوله ها به دلیل مزیت های فراوان کاربرد گسترده ای در بخش ساختمان و انتقال دارند و در این پست قصد داریم به مواردی مانند ترکیبات لوله سبز.


 

لوله سبز یا لوله پروپیلن نسل جدید لوله ها می باشد که از مقاومت بسیار بسیار بالایی در برابر فشار ، شکنندگی ، ضربه و حرارت برخوردار هستند ، این لوله ها اغلب به رنگ سفید و یا سبز رنگ می باشند .لوله ها جزو جدانشدنی و حیاتی بخش ساختمان و مسکن می باشند که از اهمیت بالایی برخوردار است ، با پیشرفت تکنولوژی نوع لوله ها تغییر کرده و نواقص و عیوب لوله های قدیمی مانند فلزی و پلیکا که اغلب شکنندگی و فرسودگی بود رفع شده و نسل جدیدی از لوله ها با نام لوله پروپیلن یا لوله سبز تولید و در بازار عرضه شده است ، این لوله ها به دلیل مزیت های فراوان کاربرد گسترده ای در بخش ساختمان و انتقال دارند.

 

برای خرید لوله و اتصالات بهتر می باشد از فروشگاه های معتبر مانند چلونگر استفاده کنید زیرا محصولات آن ها معمولا دارای کیفیت بالایی بوده و شما می توانید با خیال راحت از آن ها خرید کنید.

 

هیچ فروشگاهی نمی‌تواند جایگزین دقیق ترین فروشگاه آنلاین شود!

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به احتمال زیاد، شما هم خرید اینترنتی را نسبت به خرید سنتی و حضوری، بیشتر دوست دارید و آن را ترجیح می‌دهید. طبیعی است که فروشگاه‌هایی که می‌توانند واسطه‌ها را از زنجیره خرید کالا حذف کنند، شرایط بهتر و ایده آل تری را برای مشتریان خود رقم میزنند. خوشبختانه این ویژگی در فروشگاه‌ های اینترنتی دیده می‌شود. علاوه بر این، بهترین فروشگاه‌ های اینترنتی مزیت های دیگری هم دارند که پیش از اقدام به خرید، می‌بایست به این موارد توجه داشته باشید تا دست به انتخاب بهترین ها بزنید. در این مقاله همراه ما باشید تا ویژگی های برترین فروشگاه های اینترنتی ایران را بررسی نماییم و سه مورد از بهترین فروشگاه های اینترنتی در حال رشد را معرفی کنیم.

مزایا و معایب فروشگاه اینترنتی چیست؟ - وبلاگ آمازیران 

بهترین فروشگاه‌های اینترنتی در حال رشد

 

هیچ فروشگاهی نمی‌تواند جایگزین دقیق ترین فروشگاه آنلاین شود!

 

مسلم است که با ورود به اولین صفحه از فروشگاه انلاین نمی‌توانید تمامی کالاها را ببینید. در واقع باید یک دسته بندی برای محصولات موجود در فروشگاه صورت گرفته باشد تا بتوانید خیلی راحت تر، کالا یا محصولات مورد نظر خود را ببینید و پس از بررسی نهایی، به سبد خرید خودتان اضافه کنید. دقت کنید که حتی اگر به بهترین فروشگاه‌ های اینترنتی هم ورود کنید اما محتوای ساختار یافته ای وجود نداشته باشد، شما به راحتی دست از خرید می‌کشید و دیگر تمایلی به خرید آنلاین ندارید. پس یکی از مزیت‌های خرید از بهترین فروشگاه‌های اینترنتی، دسته بندی دقیق محصولات می‌باشد.

 

به راحتی می‌توانید جستجو کنید؟

 

درست است که در بهترین فروشگاه‌های انلاین  دسته بندی درستی از محصولات در سایت وجود دارد، اما نمی‌توانید برای پیدا کردن محصول یا برند خاص در دسته مورد نظرتان، ساعت‌ها به صفحه لپ تاپ خیره شوید. نوار جستجوی سایت در این‌جا نقش کلیدی دارد و شما می‌توانید با تایپ اسم کالا یا کلمه خاصی، نتایج قابل قبولی را ببینید و به سادگی به محصول مورد نظرتان دسترسی پیدا کنید و پس از اطمینان از درجه کیفیت محصول، آن را با چند کلیک ساده در کمترین زمان سفارش بدهید.

نکته مهم در طراحی فضای کار اشتراکی

نکته مهم در طراحی فضای کار اشتراکی

وبلاگ مقالات 10 نکته مهم در طراحی فضای کار اشتراکی

طراحی فضای کار اشتراکی

فضای کار اشتراکی

 

طراحی فضای کار اشتراکی از حیاتی‌ترین اقداماتی است که می‌بایست قبل از شروع فعالیت فضای کار به آن توجه شود. اگر شما فضاهای گوناگونی را برای افرادی با وضعیت مالی متفاوت و نیازهای مختلف آماده کنید؛ شانس بسیار بالاتری برای جذب افراد خواهید داشت. در اینجا ?? نکته از مهمترین نکات طراحی فضای کار اشتراکی را در اختیارتان قرار می‌دهیم:

?. وای فای و اتصالات سیمی را فراهم کنید

برخی از افراد به اتصالات سخت افزاری نیاز دارند. برخی دیگر، به خصوص در فضاهای کار اشتراکی باز، با وای فای هم نیازشان برطرف می‌شود. هر دو گزینه را برای جذب بیشتر افراد حرفه‌ای فراهم کنید. (به یاد داشته باشید برای فضاهایی با اتصالات سخت افزاری ممکن است هزین? بیشتری صرف شود.)

?. در طراحی فضای خود برای داشتن انبار برنامه ریزی کنید

برخی از اعضای شما به انباری با کمدهای دارای قفل نیاز دارند. سایر اعضا تمامی اطلاعاتشان را در لپ تاپ یا تبلت خود نگه خواهند داشت. انبار با کمدهای دارای قفل را برای کسانی که می‌خواهند اقلام خود را در آن قرار دهند فراهم کنید.

?. همه تخم مرغ‌هایتان را در یک سبد قرار ندهید

شما به عنوان متصدی فضای کار، فضا را از موجر اجاره می‌کنید، نسبت به ایجاد یک فضای بزرگ طی زمانی طولانی متعهد می‌شوید و آن را بر اساس تعهدات بسیار کوتاه مدت به بخش‌های کوچک‌تر تقسیم می‌کنید.

این موضوع مهم است که بخش بزرگی از درآمدتان به هیچ مجموعه/عضوی وابسته نباشد. اینگونه، اگر فرد یا شرکتی را از دست بدهید، تاثیر مهمی در شغلتان نخواهد داشت. شما با تکیه نکردن زیاد به یک یا دو مجموعه درآمد خود را تثبیت می‌کنید.

?. از فضای باز غافل نشوید

یکی از عناصر مهم طراحی یک فضای کار اشتراکی، ایجاد یک حیاط با فضایی باز به عنوان قلب فضا است. این محیط قلب تپنده فضای شماست و اعضای دفتر شما را از منزوی شدن دور نگه می‌دارد. عموما افرادی که خواهان انرژی و ارتباط هستند در یک فضای کار اشتراکی مشغول به کار می‌شوند؛ بنابراین از طراحی فضایی با راهروهای طولانی و تاریک خودداری کنید.

?. یک فضای گرم و صمیمی ایجاد کنید

به افراد کمک کنید هنگامی که در فضای کاری شما به سر می‌برند حس کنند که در فضای گرم و صمیمی‌ای هستند. یک شیوه برای ایجاد چنین فضایی افزودن عناصر انسانی همچون گیاهان، آثار هنری و چند جای دنج و گرم و نرم برای نشستن است. به خاطر داشته باشید که در فضای شما افراد نزدیک به هم کار می‌کنند، پس مطمئن شوید که فضایی با سقفی بلند انتخاب کرده‌اید. سقف بلند باعث می‌شود حس کنیم که فضا جادار و باز است و کارکردن بسیار راحت‌تر است.

 

?. در طراحی فضای کار اشتراکی به ابعاد توجه کنید

شما برای ایجاد یک فضای کار اشتراکی کارآمد و باثبات، به طراحی مناسب فضا نیاز دارید. اگر فضاهای مختلفی فراهم کنید، می‌توانید حرفه‌های بیشتری را جذب کنید. نمونه‌های اولی? مورد استفاده عبارتند از:

  • میز کار اختصاصی: ? × ? با محفظ? دارای قفل. میزهای اختصاصی معمولاً دارای یک محفظه متصل در زیر میز هستند.
  • ایستگاه کاری: ? × ایستگاه‌های کاری دارای فضای دارای قفل و یک اتصال سخت افزاری هستند. همچنین دارای یک کابینت برای فایل‌ در زیر میز و گاهی یک کابینت هوایی هم هستند. آن‌ها باید یک تلفن نیز داشته باشند.
  • دفاتر: با وجود اینکه به طور مکرر در فضاهای همکاری دفاتر کوچک‌تری را می‌بینید، ما با دفتر ??×? برای ?-? نفر و ??×?? برای ?-? کار می‌کنیم. اتاق‌های گروهی برای گروه‌های بزرگ‌تر هم مهم هستند.

یادآوری: اطمینان حاصل کنید که ترکیبی از گزینه‌های فضای کاری را بکار برده‌اید. فراهم کردن هم? قسمت‌های فوق راه خوبی برای جذب اعضایی از هم? گروه‌ها است.

?. پیش از خرید بدانید به چه اثاثیه‌ای نیاز دارید

قبل از آنکه بدانید به دنبال چه چیزی هستید از خرید اثاثیه برای فضای کار خودداری کنید.

انداز? چیزی که برای هر قسمت نیاز دارید و نحو? توزیع ایستگاه‌های کاری را بدانید.

اثاثیه‌ای را تنها به این علت که خوب به نظر می‌رسد یا دوستش دارید نخرید.

شما می‌بایست اثاثیه‌ای را بخرید که یک نیاز و هدف خاص در فضای شما را برآورده کند

و ظاهر خوبی هم داشته باشد.

?. طراحی‌های لازم برای نور فضا را انجام دهید

اگر دفتری با یک پنجره دارید، می‌توانید هزین? بیشتری صرف آن کنید.

اما اگر پنجره‌های تمام محیط را بردارید، فضای کار اشتراکی خود را بسیار ناخوشایند می‌کنید.

توزیع نور در کل فضا را اولویت قرار دهید تا محیط را جذاب و روشن کنید.

دیوارهای شیشه‌ای گزینه‌ای عالی هستند.

اما به یاد داشته باشید افراد به این دلیل در دفاتر کار می‌کنند تا اندکی حریم خصوصی خود را حفظ کنند.

افزودن پرده‌هایی نازک با طرح‌هایی جالب، با وجود اینکه به افراد امکان حفظ حریم خصوصی‌شان را می‌دهد،

می‌تواند فضای شما را روشن و باز نگه دارد.

(این کار همچنین باعث می‌شود افراد دیگر پرده کرکره‌ها یا پرده‌هایی که ممکن است

با طراحی‌ای که شما می‌خواهید همخوانی نداشته باشند را تقاضا نکنند).

 

?. فضایی با بخش‌های متفاوت ایجاد کنید

سعی کنید که تنها یک فضای باز و بزرگ ایجاد نکنید.

شما می‌خواهید افراد حس کنند در محیط‌های خصوصی خود هستند.

محل‌هایی با قوانین کتابخانه‌ای یا محل‌هایی دیگر که افراد می‌توانند آنجا شلوغ‌تر باشند ایجاد کنید؛

محل‌های معینی برای اوقات استراحت ایجادکنید؛

محل‌های معینی را برای آشپزخانه ایجاد کنید.

توجه کنید: فراموش نکنید فضایی برای پرینتر، کابین تلفن و صندوق پست بسازید.

??. پریزهای زیادی تعبیه کنید

این موضوع در یک فضای کاری بسیار مهم است که شما همه جا دسترسی به برق را فراهم کنید.

اگر اعضا بتوانند به راحتی کامپیوترها و ابزار خود را شارژ کنند، در یک جا تجمع نخواهند کرد.

مطمئن شوید در هر جایی که ممکن است کسی بنشیند پریز وجود داشته باشد.

میزهای کتابخانه‌ای این امر را بسیار تسهیل می‌بخشند.

برق می‌تواند در سرتا سر میز مورد استفاده قرار گیرد

و بسیاری از افراد این نوع نشستن را در محیط‌های همکاری باز ترجیح می‌دهند.

 

برای افرادی که می‌خواهند در یک فضای کار اشتراکی مستقر شوند امکانات و فضا دو پارامتر تعیین‌کننده است پس با توجه به این موارد می‌توانید برای خود مزیت رقابتی ایجاد کنید.

آدرس ما در شبکه های اجتماعی:

شماره دفتر کار: ???????????

آدرس دفتر کار: شعبه مرکزی: تهران، بلوار ارتش غرب، بعد از بلوار اوشان، خیابان ابوالفضل صمیع، شعبه باغ بهشت

 

https://www.linkedin.com/company/paradisehub

https://t.me/paradisehub

https://twitter.com/paradisehubir

https://www.instagram.com/paradisehub.ir