بازاریابی سئو چیست,

سئو همان زئوس دنیای یونان باستان است. زئوس خدای خدایان است که این روزها سئو جای او را گرفته است. با بهره از سئو, می‌توانیم مخاطبان را به سوی وبسایت خود هدایت کنیم و چنین امری, موجب افزایش مستقیم و غیرمستقیم فروش ما می‌ شود.

سئو چیست پرسشی است که هر یک از ما, در راستای افزایش فروش و بازدیدکنندگان وبسایت خود, از خودمان می‌پرسیم و اینک به دنبال مفهوم سئو چیست هستیم.
سئو چیست را می‌توان یکی از راه‌حل‌های بازاریابی سئو چیست دانست. در بازاریابی سئو چیست, ما به دنبال روش‌هایی برای جذب مخاطب هدفمند هستیم. برای ما هر فردی درآمدزا نیست؛ بلکه برخی بیش از برخی دیگر, برای ما سود آفرین هستند و سئو دست راست ما, برای جذب افرادی است که می‌خواهیم از آن‌ها درآمدی مطلوب کسب کنیم.

ej07_3.jpg

سئو چیست ویکی پدیا با سئو چیست هیچ تفاوتی ندارد. سئو یعنی بهینه سازی برای موتورهای جستجو است. حتی به شکلی دیگر می‌توانیم بگوییم, سئو یعنی بهینه سازی برای گوگل. این روزها گوگل سرزمین پهناوری است که با پرسش به سوال سئو چیست به دنبال فتح آن هستیم. این سرزمین (گوگل) خدایی به نام زئوس ( سئو) دارد و به وسیله آن می‌توانیم بر گوگل خدایی کنیم.

افرادی مانند ما که به دنبال پرسش سئو چیست هستیم, چنین سوالاتی را از خود می‌ پرسند:

سئو چیست و چه کاربردی دارد و سئو چیست و چه اهمیتی دارد, پرسشی بود که در بخش اول این نوشتار سعی در پاسخ به آن داشتیم. در ادامه به خدمات سئو و اصول سئو خواهیم پرداخت.

خدمات سئو طیف وسیعی از موارد را تشکیل می‌دهند. از بهینه سازی وبسایت تا بهینه سازی محتوا؛ اما اگر بخواهیم خدمات سئو را تنها معادل یک مفهوم در نظر بگیریم, می‌توان گفت خدمات سئو یعنی جایگاه اول گوگل. اگر شما در جایگاه اول حضور ندارید, هیچ فردی به شما توجه نخواهد کرد. مانند فرد قهرمانی که همه نگاه‌ها را به سمت خودش جلب می‌کند و دیگر افراد, از دیده شدن به دور می‌مانند.

قیمت سئو مشخص نیست. بسته به آن که در چه صنعتی فعالیت می‌کنید و می‌ خواهید پادشاهی کدام ناحیه از سرزمین گوگل را تصاحب کنید, باید قیمت سئو متفاوتی بپردازید.

اصول سئو بر دو قسم است. مواردی که در دست ما است (آنچه بر روی وبسایت خودمان انجام می‌دهیم یا سئو سایت) و مواردی که در دست ما نیست و بیرون از وبسایت ما است.البته بر این موارد نیز می‌توان به روش‌هایی تسلط یافت و با سرعت بیشتری به جایگاه یک گوگل نزدیک شد.

یکی از مواردی که در محتواهای خود باید به آن توجه کنیم, اورجینال بودن و مفید بودن آن است. احتمالا به یاد دارید که چند سال پیش در گوگل کلماتی را جستجو می‌کردید و به یک صفحه می‌رسیدید که تنها تعداد بسیاری زیادی کلمه را در خودش تکرار کرده بود. آیا شما بر روی آن وبسایت می‌ ماندید؟ یا به دنبال محتوای مفید می‌رفتید؟

محتوای مفید, یکی از کلیدهای حل این ماجرا است.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.